LastObject
Příběh značky LastObject
Zakladatelkou této značky je Isabel Aagaard. Značka LastObject byla založena v roce 2018 a prvním produktem byla LastSwab (udržitelná tyčinka). Isabel Aagaard je ekologická bojovnice, která stojí pevně za svými produkty a doufá, že inspiruje ostatní. A to je přesně ten důvod, proč jsme se i my rozhodli tyto úžasné produkty, které sami používáme, šířit dál do světa a inspirovat ostatní a to nejen k udržitelnosti.
Mise značky
Udržitelnost na prvním místě. Eliminovat jednorázové produkty a vytvářet ty opakovaně použitelné.
Co je vlastně udržitelnost?
Udržitelnost může pro mnoho lidí znamenat různé věci. Ve svém nejtradičnějším smyslu je udržitelnost to, když při každém našem rozhodování bereme v úvahu životní prostředí, lidi a ekonomiku. Tím se vytváří rovnováha mezi všemi třemi. Pro ostatní by udržitelnost mohla být chápána jako zohlednění 7 generací do budoucnosti s každou akcí, kterou podnikneme. Toto je velký zákon Irokézů. Bez ohledu na něčí osobní názory, na udržitelnost, je to ve své nejzákladnější podobě:
Zohlednění lidí a planety při každé akci, kterou podnikneme, abychom zajistili, že tyto akce budou pokračovat i v budoucnu, aniž by došlo k poškození našeho životního prostředí.
Proč značka LastObject?
Protože skutečný originál je jen jeden. Dnes na trhu najdete již mnoho levných a především nekvalitních napodobenin, ale originál je jen LastObject! Jen ten vám totiž zaručí více jak 1000 použití, zdravotní nezávadnost i bezpečnost materiálů.
Posláním LastObject je eliminovat produkty na jedno použití, vytvářením opakovaně použitelných a udržitelných alternativ. Cílem poskytnout světu udržitelné volby.
Produkty LastObject musí mít alespoň 10x menší dopad na životní prostředí ve srovnání s produkty na jedno použití. LastObject vyrábí pouze prémiové produkty s vysokou použitelností, nejlepší kvalitou a vynikajícím designem. Trvalá udržitelnost v celém řetězci výroby, od kolébky až po hrob.